اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

اسکوچیچ، سرمربی قطعی تیم ملی ایران در جام جهانی| دراگان به کویت نمی‌رود

  • کد خبر: ۹۲۰۵۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
اسکوچیچ، سرمربی قطعی تیم ملی ایران در جام جهانی| دراگان به کویت نمی‌رود
درحالی که فدراسیون فوتبال کویت مذاکراتی را با دراگان اسکوچیچ انجام داده، اما فدراسیون فوتبال قصد قطع همکاری با این مربی کروات را ندارد و به احتمال زیاد هدایت تیم ملی درجام جهانی را هم به عهده خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال کویت به دنبال جذب دراگان اسکوچیچ است و حتی با این مربی کروات مذاکراتی هم انجام داده است. اسکوچیچ درکنار برانکو و دو مربی دیگر مورد توجه فدراسیون فوتبال کویت است، اما بعید است که این مربی کروات که درآستانه حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی قرار دارد به پیشنهاد فوتبال کویت فکر کند. گفته می‌شود علاقه احمد الیوسف، رئیس فدراسیون کویت به اسکوچیچ بسیار بیشتر از برانکو است و علاقمند است این مربی را به خدمت بگیرد، اما از فدراسیون فوتبال خبر‌هایی درباره ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ با تیم ملی به گوش می‌رسد که قابل تامل است.

در فدراسیون فوتبال اغلب تصمیم گیران به این نتیجه رسیده‌اند که با اسکوچیچ تا جام جهانی فوتبال ادامه دهند. حتی عزیزی خادم درتلاش است قرارداد جدیدی را با این مربی منعقد کند تا تیم ملی با او راهی جام جهانی قطر شود. با توجه به اینکه اسکوچیچ نیز تا کنون سابقه حضور در جام جهانی فوتبال را نداشته، بعید است تیم ملی ایران را ترک کرده و راهی فوتبال کویت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->